علامه طباطبایی
ما بزرگترین کاری که در عالم داریم و هیچ کاری
از اطوار و شئون زندگی ما مهمتر از آن نیست،
این است که خود را بسازیم.
رهبر فرزانه انقلاب
او مجموعه ای از فرهنگ و معارف اسلام بود،
فقیه بود ، حکیم بود،آگاه از اندوخته های فلسفی
شرق و غرب بود. مفسر قرآن بود...
آیت الله العظمی صافی گلپایگانی خطاب به مسئولان : همّت جهادی نمایید که دیگر، فردا دیر است/ چرا نباید مدیران نالایق را به سزای اعمال خود رساند؟
یکشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰ دیدگاه - ۳۵۶ بازدید

حضرت آیت الله صافی خطاب به مسئولان بیان داشتند: اینجانب بارها و بارها در ملاقات ها و پیام ها و نامه های خود درباره این مشکلات و راه حلّ آن تذکر داده ام و اکنون هم تذکر می دهم که زندگی برای بسیاری از مردم دشوار شده است.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی روز پنجشنبه در دیدار جمعی از مردم، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفتند:آیا وقت آن نرسیده است که مسئولان، به وضعیت بد اقتصادی مملکت، سر و سامان بدهند و قشر ضعیف جامعه را از این مشکلات طاقت فرسا نجات دهند؟.

ایشان در قسمت دیگری از توصیه های خود خطاب به مسئولان افزودند: اینجانب بارها و بارها در ملاقات ها و پیام ها و نامه های خود درباره این مشکلات و راه حلّ آن تذکر داده ام و اکنون هم تذکر می دهم که زندگی برای بسیاری از مردم دشوار شده است.

معظم له بیان داشتند: عدم ثبات اقتصادی، گرانی، بیکاری، طلاق و مفاسد اخلاقی روز به روز بیشتر می شود. ربا و رشوه و منکرات بجای احقاق حق و عدالت در بعضی از ادارات به طور سرسام آوری وارد شده است. چرا نباید بعضی از مدیران نالایق - اگر نگوییم فاسد - که این همه ضرر و خسارت به مملکت و مردم ضعیف می رسانند را به سزای اعمال خود رساند؟

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی گفتند: منابع خبری اعلام کردند که طیّ دو سه ماه اخیر، میلیاردها دلار ارز تخصیص داده اند. چه اندازه از آن به کشور برگشته است خدا می داند.آیا می دانید با این همه پول که سرمایه انبوهی برای مردم است، چه خدمت ها می شد به کشور نمود؟،میلیاردها دلار را غارت نموده و ارزش پول مملکت را پایین آوردند.

این مرجع تقلید بیان کردند: آیا بهتر نبود مسئولان فقط با مقداری از آن، مایحتاج اولیه مردم را تامین می کردند تا اجناس ضروری گران نشود؟،چرا آنها را به مصرف دارو و درمان و تجهیزات پزشکی نرساندند؟ آیا پیش خدا مسئول نیستند؟.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود، راه حل مشکلات موجود را همت جهادی و کنارگذاشتن منافع جناحی دانسته و بیان کردند: مسئولان باید ببینند مردم چه می خواهند نه اینکه خود را نماینده مردم معرّفی کنند ولی بر خلاف میل آنها رفتار نمایند! مردمِ همیشه در صحنه ی ما، عزّت و شرف و سربلندی مملکت را می خواهند و مسئولان باید پاسخگوی این همه خوبیِ مردم باشند.

حضرت آیت الله صافی در پایان تصریح کردند: از تمامی دست اندرکاران می خواهم که با کنارگذاشتن منافع حزبی و جناحی و با وحدت کلمه و نیّت خالص، همین امروز در رفع مشکلات مردم، همّت جهادی نمایند که دیگر، فردا دیر است.

 

بازتاب خبر در رسانه ها:

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری صداوسیما

خبرگزاری دفاع مقدس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

----------------------

روزنامه همشهری

روزنامه اعتدال

روزنامه اعتدال(pdf)

----------------------

سایت صاحب خبر

سایت تابناک

سایت مشرق نیوز

سایت فردانیوز

سایت انتخاب

سایت نامه نیوز

سایت جهان نیوز

سایت قطره

سایت تی نیوز

سایت شیعه شفقنا

سایت مخبرنیوز

سایت خبرفوری

سایت خبرازما

سایت اخبارپارسیک

سایت شمال نیوز

سایت شیعه نیوز

سایت مشهدالرضا

سایت بتانیوز

 

 

 

 

بازتاب خبر در رسانه ها
  • بازتاب تصویری
  • بازتاب در خبرگزاری ها
  • بازتاب در روزنامه ها
  • بازتاب در سایت ها
  • گالری تصاویر
    بازتاب خبر در رسانه ها
  • بازتاب تصویری
  • بازتاب در خبرگزاری ها
  • بازتاب در روزنامه ها
  • بازتاب در سایت ها
  • هیچ دیدگاهی برای این خبر نوشته نشده است
    طراحی شده توسط مدرن هاست
    ورود به پنل کاربری