علامه طباطبایی
ما بزرگترین کاری که در عالم داریم و هیچ کاری
از اطوار و شئون زندگی ما مهمتر از آن نیست،
این است که خود را بسازیم.
رهبر فرزانه انقلاب
او مجموعه ای از فرهنگ و معارف اسلام بود،
فقیه بود ، حکیم بود،آگاه از اندوخته های فلسفی
شرق و غرب بود. مفسر قرآن بود...
برنامه های بزرگداشت پنجمین سالگرد ارتحال مرحوم استاد پرورش در قم و اصفهان
سه شنبه, ۴ دی ۱۳۹۷ - ۰ دیدگاه - ۵۵۷ بازدید

به مناسبت پنجمین سالگرد ارتحال عارف فرزانه، دانشمند مجاهد و یاور صدیق انقلاب، مرحوم استاد سید علی اکبر پرورش(رض) مراسمی با حضور علماء، فضلا و اندیشمندان، شاگردان و همرزمان دفاع مقدس، مسئولان و خدمتگذاران و ارادتمندان آن معلم دلسوز و مربی عرصه تعلیم و تربیت، در بیت شریف مفسر کبیر قرآن، حضرت آیت الله علامه طباطبایی(قدس سره الشریف) در شهر مقدس قم برگزار می شود.

مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اظهار این خبر گفت: در این مراسم که روز جمعه هفتم دی ماه از ساعت 18 الی 20 در محل دارالقرآن علامه طباطبایی(رض) واقع در قم، خیابان شهدا(صفاییه) کوچه 21 ، برگزار خواهد شد، علاوه بر رونمایی از آثار جدیدانتشار یافته از استاد پرورش، از بیانات عالمانه حضرت آیت الله مقتدایی و حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد عابدی همراه با مدیحه سرایی استاد حاج علی انسانی بهره مند خواهیم شد.

وی افزود: به همین مناسبت مراسمی از سوی ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال مرحوم استاد پرورش در روز پنجشنبه ششم دی ماه پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه بنی فاطمه (س) اصفهان واقع در خیابان ابن سینا برگزار خواهد شد که در این مراسم نیز آیت الله شیخ کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران به فیض خواهند رساند.

نجفی قدسی افزود: مرحوم استاد پرورش یکی از استوانه های انقلاب اسلامی بشمار می رفت که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی بخش اعظم عمر با برکت خود را در خدمت اسلام و ارزشهای متعالی دین گذرانید و لهجه صادق و دل با اخلاص و خلق نیک را به ترویج و تحکیم انقلاب و نظام اسلامی گماشت.

ایشان از مرحوم استاد پرورش به عنوان یاور صدیق انقلاب نام بردند که تلاشهای مبارزاتی در دوران طاغوت را به خدمات ارزنده و مسئولیتهای سنگین خود در قوه مجریه و قوه مقننه و شورای عالی دفاع در دوران جمهوری اسلامی پیوند داد و با همه توان به کشور و ملت خود خدمت کرد.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی اضافه کرد: مرحوم استاد پرورش در نزد مراجع عظام تقلید و علماء و بزرگان جایگاه بلندی دارد و هریک در توصیف این شخصیت برجسته فرازهای مهمی بیان داشته اند که بسیار قابل تامل است.

وی افزود: به فرموده حضرت آیت الله جوادی آملی (دامت برکاته) "حیات و ممات برای امثال استاد پرورش یکسان است، چرا که فرموده اند: "العلماء باقون مابقی الدهر" و استاد پرورش با خدماتی که به جامعه علمی و دینی و مخصوصا پرورش شاگردان و جوانان شایسته انجام دادند هرگز نمی میرد."

لازم به ذکر است در این مراسم کتابهای : جلوه هایی از عاشورا، در انتظار ظهور، نگرشی به نظام خانواده در اسلام، فرصتی برای خودسازی و راهیابی به ملکوت قرآن از آثار استاد پرورش و همچنین چاپ جدید کتاب "خاطراتی از استاد پرورش" به قلم مرتضی نجفی قدسی به همراه آلبوم تصاویری از ایشان رونمایی خواهد شد.

 

بازتاب خبر در رسانه ها :

خبرگزاری ایکنا

خبرگزاری حوزه

خبرگزاری تسنیم1

خبرگزاری تسنیم 2

خبرگزاری ابنا

خبرگزاری فارس

خبرگزاری برنا

خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری مهر

خبرگزاری شبستان

خبرگزاری جماران

خبرگزاری ایمنا

خبرگزاری ذاکرنیوز1

خبرگزاری ذاکرنیوز2

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری آنا

--------------

سایت صاحب خبر

سایت قم نیوز

سایت تابناک قم

سایت قم نا

سایت مخبرنیوز

سایت خبرفارسی

سایت همراهان خبر

سایت مانیتورشفقنا

سایت شیعه شفقنا

سایت چکاوک

سایت روزامه

سایت تی نیوز

سایت خبروان

سایت خواندنی ها

سایت هشتگ

سایت خبربان

سایت دی نتز

 

 

 

 

 

بازتاب خبر در رسانه ها
  • بازتاب تصویری
  • بازتاب در خبرگزاری ها
  • بازتاب در روزنامه ها
  • بازتاب در سایت ها
  • گالری تصاویر
    بازتاب خبر در رسانه ها
  • بازتاب تصویری
  • بازتاب در خبرگزاری ها
  • بازتاب در روزنامه ها
  • بازتاب در سایت ها
  • هیچ دیدگاهی برای این خبر نوشته نشده است
    طراحی شده توسط مدرن هاست
    ورود به پنل کاربری